System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Osina etap 2
Osina, dnia 06.06.2014 r.
ZKOŚ.6235.1.2014
Wszyscy wykonawcy
Działając poza uregulowaniami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - art. 4 pkt 8 (Dz. U. z 2013 r. poz. 907) zapraszam do złożenia oferty cenowej na zadanie pn: „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Osina etap 2”.
I. Zamawiający:
Gmina Osina
Osina 62
72-221 Osina
Prowadzący sprawę: Inspektor ds. zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej i ochrony środowiska, pok. 111.
II. Opis przedmiotu zamówienia
-
Przedmiotem zamówienia jest usunięcie wyrobów zawierających azbest z nieruchomości zlokalizowanych na terenie gminy Osina. Zadanie obejmuje:
-
demontaż płyt azbestowo-cementowych z pokryć dachowych 4 nieruchomości w ilości - 538 m2,
-
odbiór wcześniej zdjętych płyt azbestowo-cementowych składowanych na terenie 12 nieruchomości w ilości - 549 m2,
-
transport i utylizacja zgromadzonych płyt azbestowo-cementowych,
-
uporządkowanie miejsca wykonania usługi z odpadów, w sposób uniemożliwiający ich emisję do środowiska,
-
sporządzenie dokumentacji fotograficznej przed i po realizacji zadania na każdej nieruchomości oraz przekazanie jej Zamawiającemu na elektronicznym nośniku danych.
-
Szacunkowa ilość wyrobów zawierających azbest przeznaczonych do demontażu i utylizacji została określona przez Zamawiającego na 1087 m2, przy czym ilość ta może ulec zmianie w wyniku rzeczywistych (dokładnych) obmiarów dokonywanych na poszczególnych nieruchomościach przez Wykonawcę. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załączony do niniejszego zapytania ofertowego przedmiar robót - załącznik nr 2.
-
Zadanie będzie w całości finansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie.
III. Termin wykonania zamówienia:
Zamówienie przewidziano do realizacji w terminie do 31.08.2014 r.
IV. Istotne warunki zamówienia:
-
Wykonawca posiada zezwolenie organu o którym mowa w art. 41 ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21) na zbieranie odpadów lub na przetwarzanie odpadów.
-
Wykonawca posiada aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
-
Wykonawca zaakceptuje postanowienia określone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do zapytania ofertowego poprzez jej zaparafowanie.
-
Wykonawca dostarczy Zamawiającemu uwierzytelnione karty przekazania odpadu lub inne dokumenty stosowane na potrzeby ewidencji odpadów wystawione indywidualnie na każdą nieruchomość, na której dokonano demontażu i unieszkodliwienia lub odbioru i unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest.
V. Sposób przygotowania oferty.
-
Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
-
W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie elementy składowe i koszty, jakie będą niezbędne do zrealizowania zamówienia. Cena jednostkowa netto będzie stanowić całkowity koszt demontażu, odbioru, transportu i utylizacji zdemontowanych odpadów zawierających azbest.
VI. Dokumenty składające się na ofertę:
-
Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1.
-
Przedmiar robót - załącznik nr 2.
-
Zaparafowany projekt umowy - załącznik nr 3.
-
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
-
Zezwolenia na wytwarzanie, transport, i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest.
-
Umowa z zakładem prowadzącym działalność w zakresie unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych zawierających azbest lub oświadczenie o prowadzeniu działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów.
Wszystkie dokumenty należy przedstawić w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Oferta winna być złożona Zamawiającemu w zaklejonej kopercie lub zszytym opakowaniu opisanym: Urząd Gminy Osina, 72-221 Osina 62, OFERTA - „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Osina - etap 2”
VII. Termin i miejsce składania ofert:
-
Oferty należy składać do dnia 18.06.2014 roku do godz. 15:00 w Sekretariacie Urzędu Gminy Osina, Osina 62, pokój nr 9 (parter).
-
Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
VIII. Osoby uprawnione do kontaktów w Wykonawcami
Piotr Piwko - 91 39 118 19
IX. Zamawiający wybierze ofertę najtańszą spośród ofert spełniających warunki określone w zapytaniu ofertowym.
O wyborze poinformowani zostaną wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli oferty.
Wójt
Krzysztof Szwedo
Załączniki:
-
Formularz ofertowy.
-
Przedmiar robót.
-
Projekt umowy.
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Emilian Pisarek | 06-06-2014 14:55 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Piotr Piwko | 06-06-2014 |
Ostatnia aktualizacja: | Emilian Pisarek | 06-06-2014 14:56 |