Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy Osina
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

ogłoszenie o naborze

Osina, dnia 10 stycznia 2023 r.

SG.210.1.2022

 

 

Wójt Gminy Osina

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze

 

  1. Stanowisko ds. rolnictwa, gospodarki nieruchomościami i geodezji
    w Urzędzie Gminy Osina
  2. Wymiar czasu pracy – cały etat.
  3. Kandydat powinien spełniać:
    1. wymagania niezbędne:
      1. jest obywatelem polskim,
      2. posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
      3. posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
      4. nie został skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
      5. cieszy się nieposzlakowaną opinią,
      6. posiada wykształcenie wyższe,
      7. posiada przynajmniej 3-letni staż pracy w administracji publicznej;
    2. wymagania dodatkowe:
      1. preferowane będą osoby posiadające staż pracy w administracji samorządowej (urząd gminy, starostwo powiatowe, urząd marszałkowski lub samorządowe jednostki budżetowe);
      2. doświadczenie w pracy, w zakres której wchodziły sprawy z zakresu rolnictwa, gospodarki nieruchomościami i geodezji,
      3. umiejętność biegłej obsługi komputera, w tym pakietu Office,
      4. dyspozycyjność,
      5. umiejętność pracy w zespole,
      6. komunikatywność w kontaktach służbowych,
      7. dokładność, obowiązkowość, odpowiedzialność, terminowość, zaangażowanie
        w wykonywanie zadań,
      8. zdolność analitycznego myślenia,
      9. znajomość struktury organizacyjnej urzędu oraz instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji
        i zakresu działania archiwów zakładowych,
      10. znajomość obowiązujących przepisów, w szczególności:
      • ustawy o gospodarce nieruchomościami,  
      • ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne,
      • ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego,
      • ustawy o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów,
      • ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
      • ustawy o samorządzie gminnym,
      • ustawy o pracownikach samorządowych,
      • ustawy o dostępie do informacji publicznej,
      • ustawy o ochronie danych osobowych,
      • przepisów wykonawczych do w/w ustaw.
  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) w zakresie rolnictwa:

  1. współpraca z organizacjami pozarządowymi działającymi na rzecz rolnictwa,
  2. ustalenie warunków wyłączenia gruntów rolnych z produkcji rolniczej,
  3. prowadzenie spraw z zakresu kwarantanny i ochrony roślin, nasiennictwa,
  4. wydawanie decyzji w sprawach rekultywacji i zagospodarowania terenu,
  5. współpraca z sołtysami w zakresie rolnictwa,
  6. ustalanie odszkodowań za szkody wyrządzone przez zwierzynę leśną,
  7. znakowanie zwierząt gospodarskich,
  8. sprawowanie nadzoru nad gospodarką leśną w lasach nie stanowiących własności skarbu państwa,
  9. potwierdzanie zawarcia umów dzierżawy, zgodnie z ustawą z dnia 20 grudnia 1990 r. o ubezpieczeniu społecznym rolników;

2) w zakresie gospodarki nieruchomościami i geodezji:

  1. prowadzenie spraw związanych z dokonywaniem podziału i rozgraniczeń nieruchomości, oceny przebiegu granic oraz zatwierdzanie projektów podziałów geodezyjnych,
  2. prowadzenie spraw związanych z ustaleniem nazw miejscowości, ulic i obiektów fizjograficznych  oraz numeracji porządkowej nieruchomości,
  3. prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem dokumentacji dot. wywłaszczenia nieruchomości bądź ustanawiania służebności gruntowych na rzecz Gminy,
  4. prowadzenie spraw w zakresie gospodarowania i zarządzania komunalnymi nieruchomościami, w tym:
  • ich zbywania;
  • oddawania w użytkowanie wieczyste, w dzierżawę, najem, użyczenie i w trwały zarząd wraz z wystawianiem dokumentów określających zobowiązania finansowe stron zawartych umów, kontrolą realizacji tych zobowiązań, a także dochodzenia zapłaty wierzytelności Gminy z tytułu zawartych umów,
  1. prowadzenie spraw związanych z ustalaniem wartości nieruchomości komunalnych, opłat za korzystanie z nich, zlecenie do wyceny rzeczoznawcy,
  2. prowadzenie w porozumieniu z Referatem Budżetowo Finansowym spraw związanych z przygotowaniem decyzji administracyjnych dotyczących opłat z tytułu wzrostu wartości nieruchomości oraz prowadzenie spraw związanych z egzekucją tych opłat,
  3. prowadzenie spraw związanych z nabywaniem nieruchomości niezbędnych dla realizacji zadań Gminy,
  4. prowadzenie spraw związanych z komunalizacją nieruchomości,
  5. przygotowywanie w uzgodnieniu z Referatem Finansowo Budżetowym oraz Stanowiskiem ds. technicznych, budownictwa, gospodarki komunalnej i planowania przestrzennego dokumentów związanych z roszczeniami finansowymi wynikającymi z ustaleń miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
  6. w porozumieniu ze Stanowiskiem ds. technicznych, budownictwa, gospodarki komunalnej i planowania przestrzennego zlecanie wykonywania operatów z wycenami nieruchomości do spraw związanych z przygotowaniem decyzji administracyjnych dot. opłat z tytułu wzrostu wartości nieruchomości,
  7. prowadzenie spraw związanych z przejmowaniem na własność Gminy, nieodpłatnie lub za odszkodowaniem, nieruchomości w tym gruntów znajdujących się w liniach rozgraniczających, należących do osób fizycznych i prawnych,
  8. prowadzenie spraw związanych z regulowaniem zapisów w księgach wieczystych nieruchomości stanowiących własność Gminy,
  9. prowadzenie spraw związanych z naliczeniem opłat adiacenckich,
  10. prowadzenie spraw dotyczących wykonywania prawa pierwokupu nieruchomości.
  11. prowadzenie spraw związanych z inwentaryzacją nieruchomości stanowiących mienie komunalne,
  12. prowadzenie spraw związanych ze scalaniem i wymianą gruntów,
  13. badanie stanu własnościowego nieruchomości opuszczonych i porzuconych,
  14. prowadzenie spraw związanych z określaniem stawek czynszów i opłat za lokalne i nieruchomości budynkowe,
  15. analizowanie i diagnozowanie procesów gospodarki gruntami na obszarze Gminy i gmin sąsiednich dla prognozowania kierunków rozwoju gospodarczego,
  16. prowadzenie spraw związanych z administrowaniem, gospodarowaniem i zarządzaniem należącymi do Gminy lokalami mieszkalnymi, użytkowymi oraz nieruchomościami budynkowymi,
  17. prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem i zamianą komunalnych lokali mieszkaniowych,
  18. prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem lokali socjalnych i zastępczych,
  19. prowadzenie spraw związanych z egzekucją w sprawach lokalowych,
  20. prowadzenie spraw w zakresie rozstrzygania sporów o przywrócenie stosunków wodnych na gruntach do stanu poprzedniego,
  21. organizowanie przetargów na nieruchomości komunalne,
  22. współpraca z wydziałami ksiąg wieczystych i statystyką państwową,
  23. realizacja przepisów ustawy prawo wodne,
  24. przeprowadzanie spisów rolnych i powszechnych,
  25. przygotowywanie sprawozdań statystycznych w zakresie prowadzonych zadań. 

 

  1. Kandydaci winni złożyć następujące dokumenty:
    1. list motywacyjny,
    2. życiorys – curriculum vitae,
    3. kserokopię dyplomów potwierdzających wykształcenie,
    4. kserokopię świadectw pracy,
    5. kserokopię zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
    6. oryginał kwestionariusza osobowego,
    7. oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na powyższym stanowisku, o niekaralności, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych
    8. kserokopię posiadanych referencji.
  2. Informacja o warunkach pracy:
    1. miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy Osina, Osina 62, 72-221 Osina, 
    2. miejsce pracy położone jest na parterze budynku, do którego prowadzą schody i podjazd, budynek nie posiada windy,
    3. praca z komputerem, obsługa urządzeń technicznych i narzędzi informatycznych, kontakt z interesantami i instytucjami.
  3. Dokumenty przyjmowane będą do dnia 23 stycznia 2023 r. w Urzędzie Gminy Osina, Osina 62, 72-221 Osina, w sekretariacie (pok. nr 101). Wyklucza się możliwość złożenia dokumentów drogą elektroniczną.
  4. Z kandydatami spełniającymi warunki formalne może być przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.
  5. Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć:
    1. oryginały (do wglądu) lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów, o których mowa w ustępie 5 punkt 3-5 i 8,
    2. informację z Krajowego Rejestru Karnego,
    3. zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na danym stanowisku.
  6. Niezłożenie dokumentów, o których mowa w ust. 9, skutkować może niezawarciem umowy o pracę.

 

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w grudniu 2022 roku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi więcej niż 6%.

 

 

Wójt

 

 

Krzysztof Szwedo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

W załączniku znajdują się:

    1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
    2. oświadczenie kandydata

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Emilian Pisarek 10-01-2023 09:07
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Wójt Gminy Osina Krzysztof Szwedo 10-01-2023
Ostatnia aktualizacja: - 10-01-2023 09:07