System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
ogłoszenie o naborze
Osina, dnia 10 stycznia 2023 r.
SG.210.1.2022
Wójt Gminy Osina
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
- Stanowisko ds. rolnictwa, gospodarki nieruchomościami i geodezji
w Urzędzie Gminy Osina - Wymiar czasu pracy – cały etat.
- Kandydat powinien spełniać:
- wymagania niezbędne:
- jest obywatelem polskim,
- posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
- nie został skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- cieszy się nieposzlakowaną opinią,
- posiada wykształcenie wyższe,
- posiada przynajmniej 3-letni staż pracy w administracji publicznej;
- wymagania dodatkowe:
- preferowane będą osoby posiadające staż pracy w administracji samorządowej (urząd gminy, starostwo powiatowe, urząd marszałkowski lub samorządowe jednostki budżetowe);
- doświadczenie w pracy, w zakres której wchodziły sprawy z zakresu rolnictwa, gospodarki nieruchomościami i geodezji,
- umiejętność biegłej obsługi komputera, w tym pakietu Office,
- dyspozycyjność,
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność w kontaktach służbowych,
- dokładność, obowiązkowość, odpowiedzialność, terminowość, zaangażowanie
w wykonywanie zadań, - zdolność analitycznego myślenia,
- znajomość struktury organizacyjnej urzędu oraz instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji
i zakresu działania archiwów zakładowych, - znajomość obowiązujących przepisów, w szczególności:
- wymagania niezbędne:
-
-
- ustawy o gospodarce nieruchomościami,
- ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne,
- ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego,
- ustawy o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów,
- ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- ustawy o dostępie do informacji publicznej,
- ustawy o ochronie danych osobowych,
- przepisów wykonawczych do w/w ustaw.
-
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) w zakresie rolnictwa:
- współpraca z organizacjami pozarządowymi działającymi na rzecz rolnictwa,
- ustalenie warunków wyłączenia gruntów rolnych z produkcji rolniczej,
- prowadzenie spraw z zakresu kwarantanny i ochrony roślin, nasiennictwa,
- wydawanie decyzji w sprawach rekultywacji i zagospodarowania terenu,
- współpraca z sołtysami w zakresie rolnictwa,
- ustalanie odszkodowań za szkody wyrządzone przez zwierzynę leśną,
- znakowanie zwierząt gospodarskich,
- sprawowanie nadzoru nad gospodarką leśną w lasach nie stanowiących własności skarbu państwa,
- potwierdzanie zawarcia umów dzierżawy, zgodnie z ustawą z dnia 20 grudnia 1990 r. o ubezpieczeniu społecznym rolników;
2) w zakresie gospodarki nieruchomościami i geodezji:
- prowadzenie spraw związanych z dokonywaniem podziału i rozgraniczeń nieruchomości, oceny przebiegu granic oraz zatwierdzanie projektów podziałów geodezyjnych,
- prowadzenie spraw związanych z ustaleniem nazw miejscowości, ulic i obiektów fizjograficznych oraz numeracji porządkowej nieruchomości,
- prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem dokumentacji dot. wywłaszczenia nieruchomości bądź ustanawiania służebności gruntowych na rzecz Gminy,
- prowadzenie spraw w zakresie gospodarowania i zarządzania komunalnymi nieruchomościami, w tym:
- ich zbywania;
- oddawania w użytkowanie wieczyste, w dzierżawę, najem, użyczenie i w trwały zarząd wraz z wystawianiem dokumentów określających zobowiązania finansowe stron zawartych umów, kontrolą realizacji tych zobowiązań, a także dochodzenia zapłaty wierzytelności Gminy z tytułu zawartych umów,
- prowadzenie spraw związanych z ustalaniem wartości nieruchomości komunalnych, opłat za korzystanie z nich, zlecenie do wyceny rzeczoznawcy,
- prowadzenie w porozumieniu z Referatem Budżetowo Finansowym spraw związanych z przygotowaniem decyzji administracyjnych dotyczących opłat z tytułu wzrostu wartości nieruchomości oraz prowadzenie spraw związanych z egzekucją tych opłat,
- prowadzenie spraw związanych z nabywaniem nieruchomości niezbędnych dla realizacji zadań Gminy,
- prowadzenie spraw związanych z komunalizacją nieruchomości,
- przygotowywanie w uzgodnieniu z Referatem Finansowo Budżetowym oraz Stanowiskiem ds. technicznych, budownictwa, gospodarki komunalnej i planowania przestrzennego dokumentów związanych z roszczeniami finansowymi wynikającymi z ustaleń miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
- w porozumieniu ze Stanowiskiem ds. technicznych, budownictwa, gospodarki komunalnej i planowania przestrzennego zlecanie wykonywania operatów z wycenami nieruchomości do spraw związanych z przygotowaniem decyzji administracyjnych dot. opłat z tytułu wzrostu wartości nieruchomości,
- prowadzenie spraw związanych z przejmowaniem na własność Gminy, nieodpłatnie lub za odszkodowaniem, nieruchomości w tym gruntów znajdujących się w liniach rozgraniczających, należących do osób fizycznych i prawnych,
- prowadzenie spraw związanych z regulowaniem zapisów w księgach wieczystych nieruchomości stanowiących własność Gminy,
- prowadzenie spraw związanych z naliczeniem opłat adiacenckich,
- prowadzenie spraw dotyczących wykonywania prawa pierwokupu nieruchomości.
- prowadzenie spraw związanych z inwentaryzacją nieruchomości stanowiących mienie komunalne,
- prowadzenie spraw związanych ze scalaniem i wymianą gruntów,
- badanie stanu własnościowego nieruchomości opuszczonych i porzuconych,
- prowadzenie spraw związanych z określaniem stawek czynszów i opłat za lokalne i nieruchomości budynkowe,
- analizowanie i diagnozowanie procesów gospodarki gruntami na obszarze Gminy i gmin sąsiednich dla prognozowania kierunków rozwoju gospodarczego,
- prowadzenie spraw związanych z administrowaniem, gospodarowaniem i zarządzaniem należącymi do Gminy lokalami mieszkalnymi, użytkowymi oraz nieruchomościami budynkowymi,
- prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem i zamianą komunalnych lokali mieszkaniowych,
- prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem lokali socjalnych i zastępczych,
- prowadzenie spraw związanych z egzekucją w sprawach lokalowych,
- prowadzenie spraw w zakresie rozstrzygania sporów o przywrócenie stosunków wodnych na gruntach do stanu poprzedniego,
- organizowanie przetargów na nieruchomości komunalne,
- współpraca z wydziałami ksiąg wieczystych i statystyką państwową,
- realizacja przepisów ustawy prawo wodne,
- przeprowadzanie spisów rolnych i powszechnych,
- przygotowywanie sprawozdań statystycznych w zakresie prowadzonych zadań.
- Kandydaci winni złożyć następujące dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys – curriculum vitae,
- kserokopię dyplomów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopię świadectw pracy,
- kserokopię zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
- oryginał kwestionariusza osobowego,
- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na powyższym stanowisku, o niekaralności, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych
- kserokopię posiadanych referencji.
- Informacja o warunkach pracy:
- miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy Osina, Osina 62, 72-221 Osina,
- miejsce pracy położone jest na parterze budynku, do którego prowadzą schody i podjazd, budynek nie posiada windy,
- praca z komputerem, obsługa urządzeń technicznych i narzędzi informatycznych, kontakt z interesantami i instytucjami.
- Dokumenty przyjmowane będą do dnia 23 stycznia 2023 r. w Urzędzie Gminy Osina, Osina 62, 72-221 Osina, w sekretariacie (pok. nr 101). Wyklucza się możliwość złożenia dokumentów drogą elektroniczną.
- Z kandydatami spełniającymi warunki formalne może być przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.
- Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć:
- oryginały (do wglądu) lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów, o których mowa w ustępie 5 punkt 3-5 i 8,
- informację z Krajowego Rejestru Karnego,
- zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na danym stanowisku.
- Niezłożenie dokumentów, o których mowa w ust. 9, skutkować może niezawarciem umowy o pracę.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w grudniu 2022 roku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi więcej niż 6%.
Wójt
Krzysztof Szwedo
W załączniku znajdują się:
-
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- oświadczenie kandydata
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Emilian Pisarek | 10-01-2023 09:07 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Wójt Gminy Osina Krzysztof Szwedo | 10-01-2023 |
Ostatnia aktualizacja: | - | 10-01-2023 09:07 |